onsdag 20 juli 2011

Hemma igen

Eller ja, vi har ju varit hemma ett par dagar. Vi kom hem i lördagskväll från en helt underbar resa på Åland. Mysig stuga och trevligt att bara vara. Ett besök hos lillebror med tjej hann vi med på deras landställe!!!

Och i måndags var det dags för jobb igen. Suck, jag vill verkligen vara ledig. Men nu är det två dagar kvar och sedan blir det lite vila igen. Tre dagar jobb nästa vecka och på fredagen bär det av till underbara Mallis :). Gud så jag längtar!

Här kommer lite bilder från Åland!!

Vår stuga med underbar gräsmatta utanför och självklart hann barnen med lite bad, jag tror jag väntar till nästa fredag!

N ville så gärna fiska så det gjorde vi allihop, ja Philip tyckte att det gungade så skönt i båten så han somna så vi fick hoppa av medan N och Moa fiskade vidare. Jag fick för övrigt den första fisken ;-). Många småfiskar blev det, Moa fick tre stycken som fick hoppa tillbaka i sjön men tre abborrar blev det till Ns nyinköpta rök! Kvällen avrundade vi framför öppna brasan (som syns lite dåligt) med ett glas vin.

Philip gillade verkligen att vara på Åland men bilden beskriver nog hur skönt han tyckte att det var att komma hem!!!!

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar