onsdag 11 maj 2011

Snart åker vi

Ja gud va tiden springer iväg snart bär det av till ett tyvärr som det ser ut nu regnigt Milano. Men jag är lika glad för det!!!! Så vitt jag vet är det tak över affärerna och tak på nästan hela San Siro så oss kommer det inte att gå någon nöd på.

Min ofrivilliga frånvaro från bloggen beror på bokslutet som blev klart idag. Det var min första riktiga prövning den här gången. Vi rapporterar nämligen större bokslut runt tertialen så förutom den vanliga rapporten ska det även göras en koncernrapport och en analys. Dessutom har jag jobbat med årsprognos med våra affärsområden. Så de senaste dagarna har varit mer eller mindre galna. Jag har jobbat från tidig morgon till sen kväll men idag blev jag äntigen klar, i tid dessutom. Känns otroligt bra att vara igenom det. Imorgon blir det ett snabbt möte på ett av våra affärsområden så då får Philip vara med mormor på jobbet. Sen ska det packas!!!

Fick äntligen tummen ur idag och gick och klippte mig på lunchen. Jag har precis tonat håret också. Det blev Wellas toning som vanligt men den här gången blev det nummer 6: 75, det blev super bra.

Nu ska jag ringa min goda vän för det är dags att deklarera moms. Hinner nog in en sväng i morgon innan vi åker på fredag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar