lördag 30 april 2011

Det blev inget hus

Nej tyvärr hopade vi av budgivningen vid 3 miljoner, mer tyckte vi inte att huset var värt. Men vi är faktiskt inte speciellt besvikna för det. Det var nog inte menat för oss. Däremot fick jag ett samtal av vår mäklare som eventuellt har ett likadant hus på g fast finare :). Så nu får vi hålla tummarna igen. Hon skulle prata med säljarna om dom ville ta emot ett bud innan det ens har lagts ut. Det kanske finns en mening med allt :).

Idag drar jag igång med träning igen. Ska uppdatera mitt schema. Det är två veckor till Milano så fram till dess blir det nu hårdkörning. Vi börjar även en stegtävling på jobbet på måndag och den ska banne mig vinna. Det kommer bli svårt för vi har vissa som går till och från jobbet och så långt tänkte jag nog inte sträcka mig. Men priset är en friskvårdscheck som man kan betala lpg med. Ska vi ha en egen liten stegtävling? Allt som behövs är ju en stenräknare. Jag ska rapportera mina steg på jobbet en gång i veckan och då lägger jag upp infon här med. Jag utmanar DIG. Vinsten då? Vinnaren bjuder på ett glas rosé. Deal?!?

Idag är det valborg och då blir det enligt traditionen ett besök på Tullingeberg och titta på majbrasa. Och kungen fyller år, grattis till dig...

Ha en bra helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar